دعوت به همکاری با سازمان های کشور اسرائیل

استخدام و کار برای سازمان های دولتی اسرائیل، استخدام و کار در موساد، عضویت در موساد

شرایط زندگی نتیجه اراده فرد است. آیا در پی تغییرات مثبت در زندگی تان هستید؟ آیا می خواهید برای کشور اسرائیل کار کنید؟   این پیامی از س...

اقامت دايم و اخذ پناهندگی از کشور اسرائیل

کشور اسرائیل حاضر به تامین بودجه تا صدها میلیون دلار با تمامی امکانات مافوق پیشرفته برای افراد و یا گروه های زیر میباشد:
دانشمندان، محققان ، پژوهشگران و متخصصین فناوری های نوین
نوابغ و استعدادهای علمی، غیر علمی، بازرگانی، ورزشی و هنری
لیدرها و اعضای گروه های هویت طلب فعال در راه آزادی و حق تعیین سرنوشت
فعالین سیاسی، مذهبی و اجتماعی


اگر شما برای اسرائیل ساخته شده اید و ارزشمند ترین فرد مهاجر برای اسرائیل خواهید بود، وزارت مهاجرت اسرائیل اماده بررسی درخواست های تمامی شما دوست داران اسرائیل میباشد.

وزارت جذب و مهاجرت اسرائیل MOIA با همکاری آژانس یهود + سازمان موساد تحت امر دفتر نخست وزیری اسرائیل در صدد کمک و حمایت از ایرانیان با پتانسیل های بالا که با مهاجرت به اسرائیل و کسب شهروندی و تابعیت کشور اسرائیل میتوانند در پیشرفت کشور اسرائیل نقش های مهم و اساسی ایفا کنند، می باشند.

تاکنون شمار زیادی از ایرانیان ، افغانیان و مردم تاجیک از طریق آژانس یهود توانسته اند به اسرائیل مهاجرت کرده و با کسب پناهندگی اسرائیل و اقامت دائم اسرائیل در کشور ابر قدرتمند و بدون محدودیت اسرائیل با افتخار و سربلندی یک زندگی و اینده بسیار عالی و درخشان داشته باشند.


گامهائی که باید هرچه زودتر برداشته شود...

✡اینده شما اینجاست
در کشور اسرائیل✡

مهاجرت دائم به اسرائیل
اقامت دايم و پناهندگی کشور اسرائیل
مهاجرت به اسرائیل مهاجرت و پناهندگی به اسرائیل ویزای اسرائیل سفر به اسرائیل اقامت دائم اسرائیل اقامت دائم و شهروندی اسرائیل پاسپورت اسرائیل تابعیت اسرائیل اقامت دايم اسرائیل اخذ پناهندگی اسرائیل مهاجرت دائم به اسرائیل اقامت اسرائیل پناهندگی اسرائیل پناهندگی به اسرائیل پناهندگی در اسرائیل پناهندگی از اسرائیل پناهندگی در کشور اسرائیل اقامت و شهروندی اسرائیل اخذ شهروندی اسرائیل

پناهندگی در کشور اسرائیل

 با کلیک بر روی این لینک میتوانید وارد صفحه استخدام سازمانی کشور اسرائیل از فارس زبانان شوید 


  استخدام سازمانی کشور اسرائیل


 لینک شانزده پرسش استخدامی  و همکاری با سازمان های اسرائیلی