دعوت به همکاری با سازمان های کشور اسرائیل

استخدام و کار برای سازمان های دولتی اسرائیل، استخدام و کار در موساد، عضویت در موساد

شرایط زندگی نتیجه اراده فرد است. آیا در پی تغییرات مثبت در زندگی تان هستید؟ آیا می خواهید برای کشور اسرائیل کار کنید؟   این پیامی از س...

شرایط اخذ پناهندگی اسرائیل

اقامت دایم اسراییل

اطلاعیه بسیار مهم و فوری
شهروندانی که طرح های بسیار خوبی در زمینه های مختلف بر علیه رژیم حاکم را دارند بشرطی که طرح هایشان در دنیای واقعی قابلیت عملی شدن انهم توسط خود ارائه دهنده طرح را داشته باشد، میتوانند طرح های خود را برای ما ارسال کنند و مطمئن باشند که دولت اسرائیل همه گونه کمک هایی را برای اجرایی شدن طرح هایی که مورد تایید قرار گرفته باشند ، خواهد داشت
از تمامی افرادی که توانایی های انجام انواع فعالیت های موثر بر ضد رژیم حاکم را دارند و نیازمند دریافت اموزش و تجهیزات مناسب هستند میتوانند درخواست های کامل با شرح ریز جزئیات توانایی های خود و کارهایی که میتوانند انجام دهند را با ایمیل ارسال کنند تا مورد رسیدگی های لازم قرار گیرند.
اشخاصی که بتوانند در این زمینه ها همکاری های بزرگی با سازمان های اسرائیلی داشته باشند ، مفتخر به کسب شهروندی، تابعیت و پاسپورت کشور اسرائیل خواهند شد.

سازمان های اسرائیلی طی یک بخشنامه جدید دولتی ملزم به پشتیبانی کامل ، همکاری و جذب تمامی افرادی هستند که میتوانند به شیوه های گوناگون ، کارهای بزرگ و تاثیرگذار قابل توجهی انجام دهند و بر این اساس:
اگر شما تخصص و مهارتهای بسیار ویژه ای در زمینه های مختلف علمی، نظامی، اطلاعاتی و ... دارید و میتوانید برای کشور اسرائیل همانند یک عضو بسیار مهم دستاوردهای خوبی داشته باشید، هم اکنون درخواست های خود را با یک ایمیل به زبان عبری و یا انگلیسی حاوی شانزده پرسش استخدامی و یک عکس پرسنلی جدید ارسال کنید.
افراد برگزیده علاوه بر دریافت شهروندی و تابعیت کشور اسرائیل از حمایت های مالی مادام العمری دولت اسرائیل نیز برای داشتن یک زندگی بسیار عالی و مرفه برخوردار خواهند شد.


مهاجرت به اسراییل مهاجرت و پناهندگی به اسراییل اخذ ویزای اسراییل سفر فوری به اسراییل اقامت دایم اسراییل اقامت دایم و شهروندی اسراییل اخذ پاسپورت اسراییلاخذ تابعیت اسراییل اقامت دايم اسراییل اخذ پناهندگی اسراییل مهاجرت دائم به اسراییل اخذ اقامت اسراییل اخذ فوری پناهندگی اسراییل پناهندگی به اسراییل پناهندگی در اسراییل پناهندگی در کشور اسراییل اقامت و شهروندی اسراییل اخذ شهروندی اسراییل پناهندگی از اسراییل

برای پناهندگی در اسراییل



 با کلیک بر روی این لینک میتوانید وارد صفحه استخدام سازمانی کشور اسرائیل از فارس زبانان شوید 
  استخدام سازمانی کشور اسرائیل
 لینک شانزده پرسش استخدامی  و همکاری با سازمان های اسرائیلی