دعوت به همکاری با سازمان های کشور اسرائیل

استخدام و کار برای سازمان های دولتی اسرائیل، استخدام و کار در موساد، عضویت در موساد

شرایط زندگی نتیجه اراده فرد است. آیا در پی تغییرات مثبت در زندگی تان هستید؟ آیا می خواهید برای کشور اسرائیل کار کنید؟   این پیامی از س...

کار برای اسرائیل در ازای پاداش های مالی

تماس با دفتر مرکزی وزارت جذب و مهاجرت اسرائیل ( MOIA ) .
معاونت تامین و توسعه نیروی انسانی کشور اسرائیل ( بخش خاورمیانه):
بعلت انکه این ایمیل مستقیما توسط کارشناسان اداره مهاجرت اسرائیل دریافت خواهد شد، بهتر است ایمیل ها به زبان های عبری و یا انگلیسی نوشته شوند.
حتما در قسمت موضوع ایمیل های ارسالی نوشته شود که مربوط به کدامیک از بندهای مهاجرتی به کشور اسرائیل هستید.


مطلع باشید که ظرفیت استخدام سازمانی برای کشور اسرائیل فقط برای افرادی که یک ماموریت و یا همکاری های استراتژیک را با موفقیت کامل به اتمام میرسانند و نحوه عملکردشان در مدت انجام ماموریت و یا همکاری مورد توجه افسران ارشد سازمانی قرار میگیرد ، خواهد بود. 
برای استخدام رسمی و انجام ماموریت های سازمانی فقط افراد منحصر به فردی میتوانند مورد پذیرش باشند که با تکیه بر توانایی های بسیار عالی خود بتوانند پیچیده ترین و سنگین ترین کارهای محوله به انها را با موفقیت به سرانجام برسانند.
افراد برتر با پاسپورت و شهروندی اسرائیل در واحد های فوق ویژه کشور اسرائیل اموزش های ابر تخصصی را خواهند گذراند تا بتوانند در دومین سازمان قدرتمند جهان استخدام رسمی شوند. 

قابل توجه شهروندان کشورهای ایران و افغانستان
کشور اسرائیل اغلب برای افراد بسیار بالا رتبه نظامی و حکومتی و یا نوابغ علمی و همچنین برای افراد مهم شناخته شده و تاثیر گذار و اشخاصی که پناهندگی انها برای کشور اسرائیل منافع بسیاری به همراه داشته باشد پناهندگی و تابعیت فوری اعطا میکند
و اگر شما شامل شرایط فوق نمی باشید و همچنان خواستار کسب شهروندی و تابعیت و پاسپورت کشور اسرائیل هستید بایستی ابتدا با سازمان های اسرائیلی همکاری های مشترک خاصی داشته باشید تا بتوانید با کسب تاییدیه های دولتی ، سازمانی و امنیتی،  اقامت دائم کشور اسرائیل را بدست اورید.


پناهندگی اسرائیل

اقامت اسرائیل  پناهندگی اسرائیل  پناهندگی به اسرائیل






با کلیک بر روی این لینک میتوانید وارد صفحه استخدام سازمانی کشور اسرائیل از فارس زبانان شوید

لینک شانزده پرسش استخدامی  و همکاری با سازمان های اسرائیلی