دعوت به همکاری با سازمان های کشور اسرائیل

استخدام و کار برای سازمان های دولتی اسرائیل، استخدام و کار در موساد، عضویت در موساد

شرایط زندگی نتیجه اراده فرد است. آیا در پی تغییرات مثبت در زندگی تان هستید؟ آیا می خواهید برای کشور اسرائیل کار کنید؟   این پیامی از س...

پناهندگی به کشور اسرائیل

وزارت جذب و مهاجرت اسرائیل MOIA

معاونت توسعه و تامین نیروی انسانی اسرائیل تحت نظر و هدایت مستقیم نخست‌وزیر اسرائیل با هدف جذب و حمایت از پناهندگان غیریهود به کشور اسرائیل
✡بنیانگذاری شده و مدیریت توسط ارتشبد شائول موفاز جانشین نخست وزیر اسرائیل✡ در جهت جذب افراد توانمند ایرانی، افغانی و تاجیک برای همکاری های بزرگ با سازمان های کشور اسرائیل
صدور ویزای اسرائیل و پاسپورت اسرائیل برای مهاجرت به اسرائیل پناهندگی در اسرائیل اقامت دائم اسرائیل


طرح اسکان پناهندگان در شهرک های تازه تاسیس اسرائیلی
شهروندی اسرائیل و تابعیت اسرائیل با پناهندگی به اسرائیل
( پذیرش پناهندگان بسیار محدود و تابع شرایط و قوانین مهاجرتی کشور اسرائیل خواهد بود)
پناهندگان در اسرائیل شامل دریافت ویزای اقامت دائم در اسرائیل و حقوق پناهندگی مادام العمری خواهند شد.
هزینه ها و سایر امورات مربوط به مهاجرت و اسکان پناهندگان در اسرائیل، با دولت اسرائیل خواهد بود.
با پاسخ به 16 پرسش مهاجرتی و ارسال یک عکس جدید،
میتوانید درخواست های پناهندگی خود از کشور اسرائیل را مطرح نمائید.
لازم به ذکر است  کشور اسرائیل یکی از ابرقدرتمند ترین کشورهای دنیاست و قوانین مهاجرت به اسرائیل برای شهروندان کشورهای خاورمیانه و مخصوصا ایرانیان بسیار متفاوت میباشند، و کشور اسرائیل برای ایرانیان داوطلب مهاجرت و پناهندگی به کشور اسرائیل رویکرد متفاوتی خواهد داشت،  بنابراین کشور اسرائیل با اعلام برنامه‌های خود مبنی بر پیشبرد جایگاه ابر قدرتی خود در زمینه‌های علمی و غیرعلمی در حال جذب افراد نخبه "و سایر افرادی که میتوانند به هر نوعی برای کشور اسرائیل مفید واقع شوند" از کشورهای ایران، افغانستان و تاجیکستان است. در این راستا و بنابر طرح های دولت اسرائیل برای جذب مهاجرانی که بتوانند در هر زمینه ای چه از لحاظ علمی و چه در سایر زمینه های دیگر موجب بهره وری برای کشور اسرائیل باشند، میتوانند اقامت دائم کشور اسرائیل را کسب نمایند.



صدور ویزا برای افرادی که از نظر دولت اسرائیل دارای صلاحیت باشند، در اسرع وقت انجام میشود.

همسر و فرزندان افراد پذیرش شده نیز می‌توانند ویزای اسرائیل را دریافت نمایند
صدور ویزا و مجوز سفر به کشور اسرائیل برای مهاجرت ایرانیان پذیرش شده جهت دریافت اقامت دائم اسرائیل، از طریق کشورهای ثالث انجام خواهد شد.
افرادی که تحت شرایط مذکوراقامت دائم کشوراسرائیل را دریافت ‌کنند با توجه به شاخصه هایی همچنین میتوانند شهروندی و پاسپورت کشور اسرائیل را نیز دریافت کنند.


آژانس یهود از عناصر حکومت در اسرائیل با همکاری سازمان جهانی یهودیان سازمان دینی یهودیت و مؤسسه شچتر از میان جوانانی که روح خالص یهودیت در انها به اشکارا پدیدار گشته و هدف راستین برای تغییر دین خود به یهودیت دارند و عمیقا به دین و آیین یهودیت باورهای پاک قلبی داشته و میخواهند با آموزه‌های دین یهود و مکتب های ان پا گیرند و بعنوان یک یهودی تولدی دوباره داشته باشند و تمام زندگی خود را خالصانه وقف آموزش ترویج و اشاعه مضامین ایدئولوژیک یهودیت در راستای حفظ و اشاعه ارزشهای یهودیت در سراسر جهان کنند برای پایداری و حفاظت از آیین یهودیت

منتخبین در مدارس و دانشکده های آموزشی و چندین مؤسسه و مراکز پژوهشی به آموزش در زمینه یهودیت خواهند پرداخت. محل اموزش و کلاس های درس تعالیم دینی یهودیت در یکی از کشورهای آمریکا، کانادا، انگلستان و  یا اسرائیل خواهد بود، افراد برتر به مرکز اصلی سازمان دینی یهود که در نیویورک امریکا قرار دارد جهت فعالیت های ترویج ایده های یهودیت اعزام خواهند شد.

جوانان حائز شرایط برای پیوستن به سازمان دینی یهودیت بایستی طبق موازین گفته شده برای استخدام در اسرائیل مشخصات کامل گفته شده برای استخدام و رزومه خود را  به نشانی ایمیل ما ارسال کنند.


همچنین جوانانی که تغییر دین داده و به دین یهودیت گرویده اند و در کشورهای خود با خطرات جدی روبرو هستند میتوانند از اسراییل درخواست پناهندگی فوری کنند و کشور اسرائیل روند بسیار آسانی را برای اعطای پناهندگی به تغییر دین دهندگان به یهودیت اجرا خواهد کرد. اسراییل برای افرادی  که زندگی اشان بخاطر تغییر دین به یهودیت در خطر باشد پناهندگی فوری اعطا خواهد کرد. پذیرش پناهجویان تغییر دین دهنده به یهودیت یک وظیفه قانونی و اخلاقی برای دولت کشور اسراییل است و  تغییر دین دهندگان به یهودیت با عنوان عضو جدید جامعه جهانی یهودیان خیلی زودتر "در مدت یک هفته" و بسیار اسانتر مراحل پناهندگی انها در کشور اسرائیل انجام خواهد شد.


تغییر دین دهندگان به یهودیت بایستی در ایمیل های خود با ارسال مشخصات گفته شده طبق قواعد لازم برای درخواست پناهندگی از اسرائیل ریز جزئیات تغییر دین خود به یهودیت را شرح کامل داده تا برای اعطای پناهندگی اسراییل به انها مقدمات ضروری بصورت فوری انجام شده تا این عزیزان بتوانند هر چه سریع تر به کشور مقدس اسرائیل وارد شوند.


این افراد بایستی برای پناهندگی به اسرائیل و یا پیوستن به سازمان دینی یهودیت از کشورهای خود خارج شده و به هر کشور دیگر امنی که میتوانند خود را برسانند تا مراحل پیوستن شان به بزرگ ترین و قدرتمند ترین سازمان دینی جهان  بصورت فوری انجام شود.


کشور اسرائیل در راستای اهداف حقوق بشری اماده اعطای پناهندگی به افرادی است که بدلایل مسائل مذهبی سیاسی و اجتماعی در کشور خود با خطرات جدی و بالقوه مواجه هستند. دقت داشته باشید که پناهندگی فوری در اسرائیل شامل پناهجویانی خواهد شد که بخاطر فعالیت های سیاسی، باورها و اعتقادات مذهبی  و یا عضویت در گروه های اجتماعی خاص ، با خطرات واقعی در کشورهای خود مواجه هستند.
اگر شامل شرایط لازم برای اعطای پناهندگی فوری به اسرائیل هستید، به ترتیب زیر جهت دریافت پناهندگی فوری از اسرائیل عمل نمائید:
1- از کشور خود خارج شده و به یک کشور امن بروید

2- مشخصات لازم گفته شده برای پناهنده شدن به اسراییل و دلایل کامل درخواست پناهندگی را برای ما از طریق ایمیل ارسال کنید،  با یک شماره تماس از کشوری که بطور موقت تا قبل از امدن به اسراییل در ان ساکن هستید  و در ایمیل های خود حتما قید کنید که درخواست پناهندگی فوری از کشور اسرائیل را دارید

3- درخواست شما با فوریت بررسی شده و مراحل لازم برای سفر امن  پناهجو به اسرائیل در کمترین زمان ممکن انجام خواهد شد.


جوانان شایسته ای که خواهان پیوستن به جامعه بزرگ  قدرتمند و با عظمت اسرائیل جهت اموزش در دانشکده های نظامی اسرائیل بعنوان افسران عملیاتی و عناوین دیگر نظامی، مراکز علمی بعنوان پژوهشگر، مراکز تحقیق و توسعه فناوری های نوین اسرائیل بعنوان دانشمند، مراکز ساخت و تولید تجهیزات فوق پیشرفته سخت افزاری، نرم افزاری بعنوان متخصص، نهادهای مالی اسرائیل بعنوان فعال اقتصادی و همچنین علاقه مند برای پیوستن به سازمان های ابرقدرتمند اطلاعاتی اسرائیل بعنوان مامورین ویژه دولتی را دارند درخواست های کامل خود را با ایمیل ارسال کنند، درخواست های شما بررسی شده و افرادی که از طرف کارشناسان اسرائیلی همه جانبه تایید گردند استخدام خواهند شد.

کشور اسرائیل یکی از ابر قدرت های برتر نظامی  پزشکی و مهندسی دنیاست  و  در رده چهارم پیشرفته ترین کشور دنیا از نظر فناوری قرار دارد. نوابغ و استعداد های شگرفی از سراسر جهان در عظیم ترین و مدرن ترین مراکز علمی تحقیقاتی اسرائیل به امر توسعه دانش فناوریهای پیشرفته جهان میپردازند. کشور اسرائیل یک جامعه با انگیزهٔ بسیار بالا پیشرو و جهان اولی است و برای  نیروی کار با دانش بسیار بالای فنی اهمیت ویژه ای خواهد داد. اسرائیل سرزمین  اراده های آهنین  مردمان پرتلاش و سخت کوش با افکار بسیار مدرن است.


کیفیت درکشوراسرائیل بسیار حائز اهمیت تر از کمیت است، هدف ما از اعطای پناهندگی و شهروندی اسرائیل جذب نیروی انسانی قوی و کارامد از میان بهترین ها است. کشور قدرتمند اسرائیل امنیت رفاه عزت احترام و ارامش کامل را برای مهاجران خود در اولویت قرار داده و اماده هر گونه و هر نوع سرمایه گذاری بر روی مهاجران جوان شایسته می باشد.

کارامد بودن پناهنده بر جامعه اسراییل به عنوان امری لازم برای اعطای شهروندی و پناهندگی در اسرائیل مطرح است. و اگر شما فکر میکنید که با اعطای پناهندگی و ورود شما به کشور اسرائیل و یا با کار برای کشور اسرائیل  میتوانید برای جامعه اسرائیل سودمند باشید ما اماده بررسی درخواست های شما برای پناهندگی به کشور اسرائیل هستیم.


دولت اسرائیل با استقبال از اعطای پناهندگی به جوانان با استعداد اعلام میدارد که اگر هر پناهجویی که در واقعیت پتانسیل دریافت پناهندگی در اسرائیل از نظر پناهندگی سیاسی در اسراییل  پناهندگی اجتماعی در اسراییل و پناهندگی مذهبی در اسراییل را  دارد و  از  لحاظ نظامی اطلاعاتی علمی و اقتصادی میتواند در جامعه پویا و ابرپیشرفته اسراییل مثمر ثمر و  کارامد واقع شود مورد قبول پناهندگی در اسرائیل خواهد بود. و دولت اسراییل حاضر به هزینه کردن و هر میزان سرمایه گذاری بر روی پناهندگان به اسرائیل با استعداد ها و توانایی های ناب در هر زمینه ای می باشد، همچنین اشخاصی که شرایط لازم برای استخدام توسط نهاد های نظامی و سازمانی اسراییلی را داشته باشند علاوه بر پناهندگی به اسرائیل میتوانند از مزایای بیشماری مانند دریافت پاسپورت اسرائیل، کار در قوی ترین سازمان های اسرائیلی با درامدهای بسیار بالا در اسرائیل و یک زندگی بسیار عالی در کشور اسرائیل در  بهترین شرایط ممکن را داشته باشند.

در مورد اینکه پاسپورت کشور اسرائیل برای چه گروهی از اشخاص پناهنده در اسرائیل صادر میشود بایستی به عرض برسانیم که  پاسپورت اسرائیل برای افرادی که جهت کار برای کشور اسرائیل پذیرش شده باشند و جزء کارمندان اداری و سازمانی دولت اسرائیل محسوب شوند و همچنین برای دانشمندان و اعضای سازمان دینی یهودیت صادر خواهد شد.

دولت کشور اسرائیل برای استخدام شدگان دولتی و سازمانی، مروجین مذهبی دین یهودیت، بازرگانان سرمایه دار و دانشمندان  پاسپورت کشور اسراییل را تدارک خواهد دید.


کسانی که میخواهند به کشور اسراییل پناهنده شوند بایستی دلایل منطقی و موجه داشته باشند که چرا کشور اسرائیل باید به انها پناهندگی دهد ؟؟؟؟  برای درخواست پناهندگی از کشور اسرائیل مشخص کردن دلایل توجیه پذیر و منطقی و ارسال مدارک مرتبط  با دلایل پناهندگی الزامی است


افرادی که میخواهند با کشور اسرائیل بر سر موضوعات بسیار مهم توافق همکاری های بزرگ داشته باشند با کمال میل اماده بررسی درخواست های انها هستیم.


✡✡✡علاقمندان به دنیای تجارت در کنار تجار بزرگ یهود میتوانند درخواست های خود را با مشخص کردن حوزه کاریشان ارسال کنند تا مقدمات این امر برای انها فراهم شود✡✡✡


افرادی که قصد فروش اختراعات ابداعات نرم افزار سخت افزار هر گونه دستاورد ارزشمند علمی و یا  سایر موارد مهم  دیگر به کشور اسرائیل را داشته باشند با هر قیمتی که توافق شود خریداری خواهد شد.


تمامی درخواست های کامل ارسال شده با توجه به نوع درخواست در معاونت استخدامی اسرائیل، معاونت جذب کارشناسان علمی اسرائیل، معاونت جذب مهاجرت اسرائیل، معاونت دانشجویی و امور دانشجویان اسرائیل، معاونت تحقیق و پژوهش اسرائیل، معاونت اعطای تسهیلات اقتصادی - تجاری اسرائیل، معاونت دریافت درخواست اقامت اسرائیل، معاونت امور حقوقی اسرائیل، معاونت منابع انسانی اسرائیل و معاونت امنیتی اسرائیل بررسی شده و در صورت تایید شدن و کسب مجوزهای لازم از وزارت جذب و مهاجرت اسرائیل ( MOIA )  پاسخ مثبت کشور اسرائیل به درخواست دهنده جهت انجام سایر مراحل استخدام شدن  همکاری و یا پناهندگی  ابلاغ خواهد شد.

کشور اسرائیل بدلایل حفظ مسائل امنیتی هیچ پناهنده غیر یهودی را بطور مستقیم پذیرش نخواهد کرد
سفارت ها و یا کنسولگری های کشور اسرائیل اختیاراتی ندارند تا بدون مجوز دولت اسرائیل به امور پناهجویان غیر یهودی رسیدگی کنند

قابل توجه اتباع ایرانی، افغانستانی و تاجیک که میخواهند بعنوان پناهنده به کشور اسرائیل سفر کنند و در کشور اسرائیل اقامت دائم داشته باشند.

در حالت کلی فقط افراد زیر میتوانند تحت شرایط خاصی مجوز سفر به کشور اسرائیل برای پناهندگی  و اقامت در اسرائیل را اخذ کنند:

✡ افراد بلند پایه که اعطای پناهندگی اسرائیل به انها دارای اهداف راهبردی برای کشور اسرائیل میباشد.
✡ داوطلبین استخدام در سازمان های اسرائیلی که بتوانند مجوز کار و استخدام در یکی از سازمان های دولتی کشور اسرائیل را کسب کنند.
✡ افراد برتر و برگزیده ای که به تشخیص افسران سازمان برای کشور اسرائیل بسیار ارزشمند محسوب میشوند.
✡ پناهندگان غیر یهودی که از قبل دارای فایل همکاری با سازمان های اسرائیلی بوده و بدین سان از قبل تعهد واقعی و ناگسستنی خود را نسبت به اصول و ارزش های کشور اسرائیل ثابت کرده باشند و به علت همکاری با سازمان های اسرائیلی در معرض خطرات جدی قرار گرفته باشند، با اخذ مجوزهای دولتی ، اجازه سفر و اقامت دائم انها در کشور اسرائیل صادر خواهد شد.
✡ پناهجویان واقعی که درخواست پناهندگی آنها از کشور اسرائیل مورد موافقت وزارت مهاجرت کشور اسرائیل قرار گرفته باشد.
اولویت کشور اسرائیل برای اعطای پناهندگی با پناهجویانی خواهد بود که بتوانند در صورت کسب پناهندگی با سازمان های کشور اسرائیل در مسائل بسیار مهم همکاری های بزرگی داشته باشند.

هدف ما کمک به جوانانی است که بخاطر علاقه قوی و مستحکم خود به ارمان های یهودیت میخواهند همراه و در کنار سایر برادران یهودی خود در جهت پر رنگ کردن ارزش های یهودیت و  آرمان های با شکوه کشور اسرائیل، گام بردارند.
جوانان شایسته ای که به دنبال راهی برای نشان دادن وفاداری و شایستگی های خود به جامعه قدرتمند اسرائیل هستند و مطمئن باشید که کشور اسرائیل هر کاری را برای اعضای جامعه بزرگ اسرائیل انجام خواهد داد تا همگی با افتخار و زیر سایه پرچم شکوهمند اسرائیل شاهد پیشرفت روزافزون کشور اسرائیل در سطح جهانی باشیم.
پس اگر قصد غیر قابل تغییر برای پیوستن ناگسستنی به کشور اسرائیل را دارید کارشناسان وزارت مهاجرت اسرائیل اماده دریافت درخواست های کامل شما میباشند و در صورت دارا بودن شایستگی های لازم جواز ورود شما به سرزمین مقدس صادر خواهد شد.

ما در مورد  پیوستن به کشور ابر قدرتمند اسرائیل و داشتن يک شغل بسیار عالی در سازمان های اسرائیلی همکاری با دومین سازمان ابر قدرتمند جهان و یا پناهندگی در یک کشور امن  پیشرفته  جهان اولی و ازادترین کشور منطقه در رفاه کامل مادام العمری اقدام ميکنيم

✡✡✡✡✡✡✡✡✡✡✡✡ ✡✡✡✡✡✡✡✡✡✡✡✡


نکات مهم در مورد استخدام در سازمان های اسرائیلی:
ایمیل زیر فقط برای ارتباط اولیه با MOIA در بخش سازمان یهود میباشد و تنها برای هماهنگی ملاقات فرد برگزیده با افسران سازمان برای پیوستن به تشکیلات یهودی میباشد .
اگر کارشناسان سازمان پس از مطالعه ایمیل شما، تشخیص دهند که فرد از لحاظ تئوری مناسب مشاغل سازمانی میباشد برای او پاسخی خواهند داد که کشور و محل ملاقات با افسران سازمان در ان ذکر شده است.
فرد بایستی بلافاصله و در مدت بسیار کوتاهی پس از دریافت ایمیل قبولی، خود را به کشوری که گفته شده برساند و با افسران سازمان همکاری های لازم را داشته باشد

اگر در طی مدت همکاری های اولیه ، نظر افسران نسبت به فرد داوطلب استخدام مساعد باشد انان میتوانند وارد سازمان شوند
پس ایمیل زیر فقط برای ارتباط اولیه میباشد و پس از خارج شدن داوطلب استخدام از کشور خود و شروع همکاری رسمی تمامی ارتباطات از طریق ماهواره های مخابراتی اسرائیلی و با استفاده از تجهیزات مافوق پیشرفته سازمانی خواهد بود لذا سعی کنید اگر ایمیل قبولی اولیه برای شما ارسال شده است، مطابق گفته های افسران سازمان و بدون هیچ حرف و کار بیهوده و اضافه ای عمل کنید تا مراحل پیوستن داوطلبین با موفقیت انجام پذیرد.
به هیچ عنوان در ایمیل ها خارج از شانزده پرسش عنوان شده و عکس پرسنلی، موارد دیگری مطرح نشود، چون بسیار مهم است که تعداد کل ایمیل های ارسالی بسیار کم باشد که این امر برای خود داوطلب حائز اهمیت میباشد.
اگر داوطلبی حتی به اندازه یک نقطه ، خارج از حیطه گفته های افسران سازمان عمل نماید، سوالات بی مورد اعمال و رفتارهای مخالف ارزش های سازمان داشته باشد و بسیاری از موارد دیگر مردود محسوب میشود،  چون ما حساسیت های بسیار زیادی نسبت به استخدام و بکار گیری ایرانیان، افغانی ها و تاجیک ها خواهیم داشت.
تمامی موارد مصاحبه های تخصصی گزینشی معاینات پزشکی مراحل مختلف اموزشی و استخدامی و سایر موارد مهم دیگر پس از نظر مساعد افسران سازمان برای استخدام فرد داوطلب خواهند بود


افراد برتر گزینش شده میتوانند بعنوان شهروند دائمی اسرائیل و با پاسپورت اسرائیل همراه با حقوق و مزایای بسیارعالی وارد دومین سازمان قدرتمند دنیا شوند.



دقت داشته باشید که برای مهاجرت و پناهندگی به کشور اسرائیل بایستی حتما در ایمیل های ارسالی مشخص کنید که شامل کدام یک از بند های مهاجرتی به کشور اسرائیل هستید ( نوابغ علمی، داوطلب همکاری های استراتژیک و یا پناهجو به اسرائیل )


ورود پناهندگان به کشور اسرائیل با ویزای ویژه اسرائیل خواهد بود ولی برای نوابغ علمی و استخدام شدگان پاسپورت اسرائیل صادر خواهد شد.



نوابغ علمی میتوانند در کوتاه ترین زمان ممکن به کشور اسرائیل مهاجرت کنند.
دارندگان اطلاعات و خانواده انها بصورت مادام العمری تحت حفاظت کامل در کشور اسرائیل خواهند بود.
پناهجویان به اسرائیل ابتدا به یک کشور ثالث میروند و پس از انجام مصاحبه ها و مراحل مختلف اعطای پناهندگی و در صورت کسب قبولی از طریق پناهندگی میتوانند با ویزای ویژه وارد کشور اسرائیل شوند.
داوطلبین استخدام در سازمان های اسرائیلی با کمک اژانس یهود به کشور اسرائیل و یا سایر کشورهای دیگر خواهند رفت تا در دفاتر سازمانی در ان کشورها مشغول به کار شوند.

✡✡✡✡✡✡✡✡✡✡✡✡


برای شفافیت کامل نسبت به کسانی که بدون مطالعه شرایط لازم برای پیوستن به جامعه اسرائیل  اقدام به ارسال ایمیل میکنند تاکید دوباره ای داریم که ایمیل زیر فقط  برای دریافت درخواست های اولیه ایرانیان و افغانیان برای طرح تقاضاهای خود مبنی بر درخواست های همکاری استخدام و یا پناهندگی به کشور اسرائیل میباشد و اگر افسران اداره مهاجرت اسرائیل پس از خواندن ایمیل شما تشخیص دهند که شخص شرایط اولیه عضویت در جامعه قدرتمند اسرائیل را دارد برای او یک ایمیل قبولی اولیه ارسال خواهند کرد که بدین معنی است که فرد بایستی طبق برنامه زمانی تعیین شده در کشور مشخص شده و در تاریخ معلوم برای ملاقات حضوری با افسران اداره مهاجرت کشور اسرائیل حضور بهم رساند.


پس قویا تاکید میکنیم که در ایمیل های خود بجز پاسخ به شانزده پرسش مطرح شده و یک عکس پرسنلی ، مسئله اضافه دیگری را وارد نکنید چون وظیفه ما فقط بررسی درخواست های شما  و در صورت قبولی اولیه تعیین وقت مصاحبه و کشور محل مصاحبه میباشد و نه بیشتر


اگر به ایمیل شما پاسخی داده نشد به معنای رد شدن درخواست میباشد.


اگر به ایمیل شما پاسخی داده شد که برای انجام مصاحبه به کدام کشور بروید شخص بایستی در تاریخ معلوم شده به کشور مشخص شده برای انجام مصاحبه و مراحل مهاجرتی خود مراجعه کند


در روز مصاحبه مشخصات شخص و عکس ارسال شده در ایمیل بایستی دقیقا با مشخصات فرد حضور یافته مطابقت داشته باشد و در غیر اینصورت فرد ریجکت خواهد شد.


اشخاصی که میخواهند به اسرائیل پناهنده شوند بایستی اعمال انها در چارچوب قوانین کشور اسرائیل و برطبق دستورالعمل های افسران اداره مهاجرت اسرائیل باشد و هر گونه عملکرد خارج از این حیطه منجر به ریجکت شدن انها خواهد شد.


نوابغ علمی دارندگان اطلاعات و پناهجویان میتوانند پس از انجام مصاحبه و طی مراحل مختلف مهاجرتی و با کسب نظر مثبت و تاییدیه افسران اداره مهاجرت اسرائیل، ویزای ویژه اسرائیل را برای ورود به کشور اسرائیل دریافت کنند.


مصاحبه داوطلبین استخدام توسط افسران ارشد سازمانی اسرائیل انجام خواهد شد و افراد برگزیده مفتخر به دریافت شهروندی و پاسپورت اسرائیل خواهند شد و برای کار به کشور اسرائیل و یا دفاتر سازمان در کشورهای مختلف اعزام خواهند شد.


دقت داشته باشید که ویزای کشور اسرائیل توسط وزارت مهاجرت اسرائیل صادر خواهد شد و نحوه دریافت ویزا و سفر به کشور اسرائیل برای ایرانیان بسیار متفاوت است که  توسط افسران سازمان و با همکاری آژانس یهود برای افراد پذیرفته شده راه های دریافت ویزا بصورت امن و سفر به کشور اسرائیل با جزئیات کامل مشخص خواهند شد.


قابل توجه افغانیان و ایرانیان متقاضی پناهندگی در کشور اسرائیل : مهاجرانی که صرفا درخواست پناهندگی در کشور اسرائیل را دارند و بعنوان پناهنده شناخته میشوند فقط شامل دریافت ویزای اقامت دایم در کشور اسرائیل خواهند شد.


صدور ویزا و اقامت دائم اسرائیل فقط برای افرادی خواهد بود که برادری ناگسستنی خود را با کشور اسرائیل بتوانند بطور کامل به اثبات برسانند.

حمایت های مالی دولتی
و صدور پاسپورت اسرائیل فقط برای برگزیدگان نهایی استخدام، نوابغ علمی و یا افرادی که از قبل کارهای بسیار مهمی برای کشور اسرائیل انجام داده باشند خواهد بود و کشور اسرائیل در قبال کارها و خدمات مهم این افراد برای کشور اسرائیل از انها حمایت های مالی و پشتیبانی های بی نظیر مادام العمری خواهد داشت.








اگر داوطلب همکاری های بزرگ استراتژیک با سازمان های اسرائیلی هستید میتوانند با پاسخ کامل به شانزده پرسش استخدامی و ارسال یک عکس پرسنلی به ایمیل درج شده در این صفحه درخواست های همکاری خود را جهت بررسی ارسال کنید

این سایت برای راحتی خواندن و درک بهتر مطالب به زبان فارسی نگاشته شده است و برای بررسی سریع تر درخواست های شما بهتر است ایمیل های ارسالی به زبان های عبری و یا انگلیسی نوشته شوند و ارسال یک عکس پرسنلی جدید نیز الزامی است

اگر به زبان های دیگر آشنایی ندارید میتوانید ایمیل های خود را به فارسی بنویسید تا مترجم سازمان با شما تماس بگیرد.

آینده را در کنار هم، روشن و پربار می سازیم.....
ما تا تحقق رویاهایتان ، با شما هستیم ... به جامعه قدرتمند اسرائیل بپیوندید





  goisra@mailfence.com









با کلیک بر روی این لینک میتوانید وارد صفحه استخدام سازمانی کشور اسرائیل از فارس زبانان شوید

لینک شانزده پرسش استخدامی  و همکاری با سازمان های اسرائیلی





 با کلیک بر روی این لینک میتوانید وارد صفحه استخدام سازمانی کشور اسرائیل از فارس زبانان شوید 


  استخدام سازمانی کشور اسرائیل


 لینک شانزده پرسش استخدامی  و همکاری با سازمان های اسرائیلی