دعوت به همکاری با سازمان های کشور اسرائیل

استخدام و کار برای سازمان های دولتی اسرائیل، استخدام و کار در موساد، عضویت در موساد

شرایط زندگی نتیجه اراده فرد است. آیا در پی تغییرات مثبت در زندگی تان هستید؟ آیا می خواهید برای کشور اسرائیل کار کنید؟   این پیامی از س...

پناهندگی سیاسی در اسراییل، پناهندگی مذهبی در اسراییل و پناهندگی اجتماعی در اسراییل

دولت اسراییل در جهت اهداف بشر دوستانه، برای ایرانیان واجد الشرایط، پناهندگی سیاسی، اجتماعی و مذهبی اعطا میکند.
متقاضیان پناهندگی سیاسی، اجتماعی و مذهبی به اسراییل میتوانند درخواست های خود را با شرح کامل از خود و دلایل قوی درخواست پناهندگی به ایمیل ما ارسال کنند.
ایمیل های درخواست پناهندگی از اسراییل، توسط کارشناسان مهاجرتی اسراییل بررسی شده و با واجدین شرایط، جهت پناهندگی سیاسی، پناهندگی مذهبی و پناهندگی اجتماعی در اسراییل، تماس گرفته خواهد شد.


درخواست پناهندگی و اقامت در کشور اسرائیل؛ [بسیار محدود]

کشور اسرائیل که امضاکننده کنوانسیون پناهندگان است بر اساس خط مشی خود در مورد پذیرش یا عدم پذیرش متقاضیان پناهندگی عمل خواهد کرد، مقامات مربوط به بخش مهاجرت کشور اسرائیل تعیین می‌کنند که متقاضی پناهندگی، پناهندگی اش از کشوراسرائیل مورد پذیرش قرار بگیرد و به ‌طور رسمی موقعیت پناهندگی کسب کند یا اینکه پناهندگی او رد ‌شود،  اگر وضعیت حقوقی پناهجو به اسرائیل منطبق با تعریف پناهنده در کنوانسیون حقوق بشر و سایر قوانین پناهندگی سازمان ملل متحد باشد ممکن است به عنوان پناهنده شناخته شده و موقعیت حقوقی پناهندگی در اسرائیل را کسب کند.
عوامل تقاضای پناهندگی از کشور اسرائیل
عواملی که موجب تقاضای پناهندگی از کشور اسرائیل می‌شوند عبارت هستند از:
- پناهنده سیاسی شامل افرادی که عضویت در احزاب سیاسی دارند و بخاطر فعالیت های سیاسی در تعقیب یا پیگرد سیاسی قرار دارند
- داشتن عقاید دینی و مذهبی متمایز

- تعلقات به گروه‌های مختلف اجتماعی همانند دگرباشان و اقلیت‌های قومی
پناهجو یا متقاضی پناهندگی در اسرائیل به کسی اطلاق می‌شود که در کشور اصلی خودش نسبت به فعالیت‌های عقیدتی، جنس، نژاد، زبان، ملیت، و قوم مورد پیگرد و تعقیب قرار گرفته و یا عملاً در خطر شکنجه، زندان و مرگ قرار داشته باشد.


اگر طبق قوانین پناهندگی سازمان ملل متحد میخواهید از کشور اسرائیل درخواست پناهندگی داشته باشید میتوانید درخواست های خود را با ذکر دلایل پناهندگی و همراه با مدارک مربوطه برای ما ارسال کنید. درخواست های پناهندگی شما از اسرائیل و دلایل شما توسط افسران اداره مهاجرت کشور اسرائیل بررسی خواهند شد و در صورت قبولی در اخذ پناهندگی از کشور اسرائیل، کارهای مربوط به سفر پناهجو به کشور اسرائیل انجام خواهند شد. اتباع کشورهای ایران و تاجیکستان که بخاطر فعالیت های سیاسی، اجتماعی و مذهبی در معرض خطرات جدی قرار گرفته باشند میتوانند درخواست پناهندگی به کشور اسرائیل را داشته باشند، درخواست های این پناهجویان به اسرائیل در اسرع وقت بررسی شده و در صورت تایید شدن در وزارت مهاجرت کشور اسرائیل، پناهجو میتواند پناهندگی کشور اسرائیل را کسب کرده و برای اقامت دائم و کار و زندگی در آزادی و امنیت کامل، به کشور اسرائیل سفر کند.



با احترام کامل به تمام متقاضیان پناهندگی در اسرائیل  که از کشور اسراییل درخواست اعطای پناهندگی دارند، به اطلاع میرساند که شما باید در همان ایمیل اول، کاملا دلایل پناهندگی خود را با مدارک و ادله کامل برای ما اثبات کنید.

اگر در ایمیل های شما دلایل توجیه پذیر مستندی مشاهده نشود، کار مهاجرت و پناهندگی به اسراییل شما ، با پاسخ منفی همراه خواهد شد.

با توجه به درخواست های بسیار بالای دوستان غیر یهودی برای مهاجرت به اسراییل، درخواست پناهندگی در اسراییل و اخذ اقامت و شهروندی و پاسپورت اسراییل، بایستی این نکته را ذکر کنیم که خدمات ما فقط مختص اشخاصی خواهد بود که ورود انها به اسراییل، در جهت منافع کشور قدرتمند اسراییل باشد.
این افراد برای پناهندگی در اسرائیل و قبل از اخذ اجازه ورود به اسراییل، بایستی خود را بصورت کامل برای دولت اسراییل به اثبات برسانند تا زیر چتر حمایتی کشور اسراییل قرار بگیرند. و بایستی از تست ها و مراحل مختلف مهاجرتی با موفقیت کامل عبور کنند تا ویزای مهاجرت به اسراییل را دریافت کنند.

اشخاصی که قصد پناهندگی به اسراییل را ندارند، ولی خواهان همکاری با دولت کشور اسراییل برای موضوعات بسیار مهم هستند، میتوانند با ما مکاتبه داشته باشند و نوع ، نحوه و دلایل همکاری را بصورت کامل توضیح دهند.


انواع پناهندگی در کشور اسرائیل شرط پناهندگی در اسرائیل

پناهندگی سیاسی در اسراییل

پناهندگی مذهبی در اسراییل

پناهندگی اجتماعی در اسراییل

گروه هایی که به حمایت های کشور اسرائیل نیاز دارند.

گروه های شناخته شده ای که برای اهداف مورد حمایت کشور قدرتمند اسراییل ، نیازمند تجهیزات و ادوات مرتبط هستند، میتوانند از طریق ما، تجهیزات و وسایل کاری مورد نیاز خود را دریافت کنند.

نماینده این گروه ها، بایستی در خارج از کشورهای خود حضور داشته باشند تا بتوانند با مامورین ما ملاقات و امورات دریافت ادوات و تجهیزات کاربردی، مورد نیاز خود را انجام دهند.



کسانی که اطلاعات فوق سری بسیار حیاتی و مهم در اختیار دارند
برای اشخاصی که دارای اطلاعات فوق سری بسیار مهم و حیاتی بوده و به این جهت، در مواجه با خطرات جدی باشند، شامل پناهندگی فوری در اسراییل خواهند شد، انهم پس از تایید کامل با ارزش بودن اطلاعات
برای مابقی اشخاصی که دارای اطلاعات فوق سری با درجه ارزشیابی پایین هستند، اطلاعات انهم به میزان ارزش انها، خریداری خواهد شد


جوانانی که میخواهند در قبال دستمزدهای بسیار عالی برای کشور اسرائیل کار کنند و ماموریت های سفارشی انجام دهند و در ازای هر ماموریت موفقیت امیز پاداش های مالی بسیار قابل توجهی دریافت کنند. داوطلبین میتوانند براساس توافق انجام تنها یک ماموریت با آژانس یهود همکاری کنند و پس از اجرای ماموریت های محوله به انها، دستمزد خود را گرفته و در اختیار خود باشند و هیچ اجباری برای پناهندگی به کشور اسرائیل و یا کار دائم وجود ندارد.


داوطلبینی که میخواهند پس از انجام اولین ماموریت، دستمزد خود را گرفته و همچنین قصد ادامه همکاری ها و استخدام دائم در آژانس یهود و کسب شهروندی اسرائیل را داشته باشند میتوانند پس از انجام اولین ماموریت، با پاسپورت اسرائیلی که به انها داده خواهد شد وارد کشور اسرائیل شوند.
پس از انجام اولین ماموریت عادی، برای داوطلبین پاسپورت اسرائیلی  داده خواهد شد تا انها بتوانند بطور رسمی و تحت عنوان کارمند سازمان های دولتی اسرائیلی ، مشغول کار دائمی و رسمی در آژانس یهود، مستقر در تل آویو شوند



اطلاعیه جدید دعوت به همکاری با سازمان های اسرائیلی و موساد

تمامی افراد ایرانی و افغانی که دارای توانایی، شجاعت، جسارت و  انگیزه های لازم برای شرکت در ماموریت های بزرگ سازمانی می باشند، میتوانند با پاسخ به 16 پرسش موجود در سایت، درخواست های آمادگی کامل برای همکاری های گسترده با سازمان های اسرائیلی را ارسال کنند.


ماموریت ها بصورت سازمانی می باشند و بنابراین لطفا افراد سست بنیانی که از روی احساسات فقط تصور میکنند که میتوانند کارهای سازمانی سنگین  و  پیچیده به این مهمی را انجام دهند،  درخواست های بیمورد بی پایه و اساس ارسال نکرده  و وقت ارزشمند ما را بیهوده تلف نکنند.  ما بدنبال مردان فولادین واقعی  که در دنیای واقعی میتوانند  ماموریت های بسیار مهم را به اسانی انجام دهند هستیم و نه غیر.


در زمان اتمام پروژه و در صورت درخواست برای تامین امنیت  ، همکاری کنندگان میتوانند شامل قانون اخذ پناهندگی فوری در اسرائیل شده و بصورت مادام العمری تحت حمایت های دولتی در کشور اسرائیل و با تابعیت و پاسپورت اسرائیل یک زندگی عالی و بسیار خوبی داشته باشند.


تماس با مشاوران ارشد مهاجرتی کشور اسراییل:
برای اتباع کشورهای ایران، افغانستان، پاکستان و تاجیکستان


 با کلیک بر روی این لینک میتوانید وارد صفحه استخدام سازمانی کشور اسرائیل از فارس زبانان شوید 


  استخدام سازمانی کشور اسرائیل


 لینک شانزده پرسش استخدامی  و همکاری با سازمان های اسرائیلی










اخذ اقامت و شهروندی و پاسپورت اسراییل

پناهندگی و شهروندی دایم اسراییل، اعطای پناهندگی اسرائیل

قابل توجه افرادی که قصد مهاجرت و پناهندگی به کشور اسراییل را دارند، به اطلاع این دسته از عزیزان میرسانیم که مهاجرت و اخذ پناهندگی کشور اسراییل برای سه گروه از متقاضیان پناهندگی به اسرائیل شامل نوابغ علمی، متقاضیان انجام ماموریت و استخدام  یا پناهجویان به اسرائیل میباشد

پناهندگی و شهروندی دایم اسراییل
اعطای پناهندگی اسرائیل


پناهندگی در کشوراسرائیل دارای مراحل مختلف مهاجرتی است و تعداد محدودی از متقاضیان مهاجرتی میتوانند موفق به کسب تابعیت اسراییل شوند، زیرا برای کشور اسرائیل ، یک مهاجر بایستی از تمام شرایط مطلوب برای مهاجرت، کار و زندگی در اسراییل برخوردار باشد، تا بتواند در جامعه فوق امن، پیشرفته و ابر قدرتمند اسراییل ، حضوری فعال و بانشاط داشته باشد.


ایرانیانی که تمایل به همکاری با کشور اسراییل در هر زمینه ای را دارند، میتوانند درخواست همکاری ارسال نمایند.


و همراه با درخواست های خود، یک رزومه کامل و دقیق نوشتاری ارسال کنند و توضیح دهند که به چه دلیل میتوانند برای کشور اسراییل سودمند باشند.( رزومه بایستی بصورت نوشتاری باشد و نه بصورت فایل)


به ایمیل هایی که در انها موارد فوق، بصورت کامل مشخص نشده باشد، پاسخی داده نخواهد شد.


 جهت همکاری با کشور اسراییل

دریافت و پاسخگویی به درخواست های همکاری شما به زبان های عبری و یا انگلیسی





 با کلیک بر روی این لینک میتوانید وارد صفحه استخدام سازمانی کشور اسرائیل از فارس زبانان شوید 


  استخدام سازمانی کشور اسرائیل


 لینک شانزده پرسش استخدامی  و همکاری با سازمان های اسرائیلی