دعوت به همکاری با سازمان های کشور اسرائیل

استخدام و کار برای سازمان های دولتی اسرائیل، استخدام و کار در موساد، عضویت در موساد

شرایط زندگی نتیجه اراده فرد است. آیا در پی تغییرات مثبت در زندگی تان هستید؟ آیا می خواهید برای کشور اسرائیل کار کنید؟   این پیامی از س...

پناهندگی به کشوراسراییل

کشور اسرائیل یکی از بهترین کشورهای جهان در فراهم اوردن امکانات برای نوابغ علمی شناخته شده است.  نوابغی با دانش و تخصص های بسیار عالی در علوم روز دنیا

نوابغ علمی در اسرائیل از همه امکانات لازم برای فعالیت های علمی خود برخوردار میباشند.


اگر شما استعداد، توانایی و ویژگی های برتری دارید که بر اساس ان در جامعه اسراییل میتوانید بصورت یک فرد کارامد، هر گونه فعالیت های علمی بسیار سطح بالایی داشته باشید ، میتوانید درخواست های خود را برای پیوستن به جامعه بزرگ اسرائیل، برای ما ارسال کنید.


پناهندگی و مهاجرت به اسرائیل برای افراد زیر:


1. نوابغ علمی با بهره هوشی بالا

2. دانشمندان، محققان ، پژوهشگران و متخصصین فناوری های نوین

 * تحقیق و پژوهش های علمی سطح بالا در مراکز علمی اسرائیل و  فعالیت های تخصصی در تمام زمینه های علمی و فناوری های نوین در خاک کشور اسراییل

*اشخاصی که توانایی ها و استعدادهای فعالیت های علمی در هر  زمینه ای را دارا هستند و نیاز به یک کشور ازاد و سرمایه گذاری های کلان برای اجرا و مدیریت هر نوع فعالیت های
علمی خود را دارند، میتوانند برای کار در کشور اسراییل درخواست دهند.

در ایمیل  های خود بایستی طرح های
علمی خود را با تمام ریز جزییات از شروع تا پایان بتوانید توجیه کامل نمایید، توجیه طرح های علمی شما توسط کارشناسان اسرائیلی بررسی شده و در صورت تایید توجیه طرح علمی شما، ما تمام امکانات و حتی هر مقدار سرمایه لازم ( تا میلیون ها دلار) را  فراهم خواهیم نمود.

آگاه باشید که هر طرح
علمی که ارائه کنید ، پس از تایید و قبل از شروع سرمایه گذاری توسط سرمایه داران بزرگ یهودی، در مقیاس کوچک تر و از ابتدا تا انتها توسط خود فرد ، بایستی اجرا شود و موفقیت طرح علمی شما در این مرحله، ضامن سرمایه گذاری های کلان دولتی و یا بخش خصوصی و توسط مولتی میلیاردرهای یهودی، بر روی طرح های علمی شما خواهد بود.

منتخبین نهایی مفتخر به کسب شهروندی کشور اسرائیل خواهند شد و میتوانند بعنوان دانشمند اسرائیلی، در کنار سایر دانشمندان سرشناس یهودی، در کشور اسرائیل و سراسر جهان و تحت حمایت کامل و بی نظیر دولت کشور ابر قدرتمند اسرائیل ، مشغول به فعالیت های
علمی شوند.  

نوابغ علمی شامل دریافت اقامت دائم، شهروندی و پاسپورت کشور اسرائیل خواهند شد و کل پروسه مهاجرتی انها به کشور اسرائیل در مدت یک روز انجام می شود.

این افراد بعنوان یک شهروند اسرائیلی در کشور ابر قدرتمند اسراییل بصورت مادام العمر در امنیت و ازادی مطلق میتوانند زندگی با ارامش و در رفاه کامل داشته باشند.

اگر هر کدام از موارد فوق شامل حال شما میباشد، میتوانید از طریق ایمیل زیر با کارشناسان ارشد مهاجرتی کشور اسرائیل در تماس باشید ، و حتما بایستی با ادله کافی در ایمیل ها، خود را برای سازمان های بررسی کننده پرونده شما در اسراییل توجیه کامل نمایید ، کارشناسان ما ادله و مدارک شما را بررسی و در صورت تایید، کارهای مهاجرتی به اسراییل در شرایط امنیتی کامل و در مدت یک روز از طریق خطوط هوایی اسرائیلی انجام خواهد شد.



برای استخدام دولتی و کار در اسرائیل بعنوان دانشمند و پژوهشگر علمی




 با کلیک بر روی این لینک میتوانید وارد صفحه استخدام سازمانی کشور اسرائیل از فارس زبانان شوید 


  استخدام سازمانی کشور اسرائیل


 لینک شانزده پرسش استخدامی  و همکاری با سازمان های اسرائیلی











پناهندگی سیاسی در اسراییل، پناهندگی مذهبی در اسراییل و پناهندگی اجتماعی در اسراییل

دولت اسراییل در جهت اهداف بشر دوستانه، برای ایرانیان واجد الشرایط، پناهندگی سیاسی، اجتماعی و مذهبی اعطا میکند.
متقاضیان پناهندگی سیاسی، اجتماعی و مذهبی به اسراییل میتوانند درخواست های خود را با شرح کامل از خود و دلایل قوی درخواست پناهندگی به ایمیل ما ارسال کنند.
ایمیل های درخواست پناهندگی از اسراییل، توسط کارشناسان مهاجرتی اسراییل بررسی شده و با واجدین شرایط، جهت پناهندگی سیاسی، پناهندگی مذهبی و پناهندگی اجتماعی در اسراییل، تماس گرفته خواهد شد.


درخواست پناهندگی و اقامت در کشور اسرائیل؛ [بسیار محدود]

کشور اسرائیل که امضاکننده کنوانسیون پناهندگان است بر اساس خط مشی خود در مورد پذیرش یا عدم پذیرش متقاضیان پناهندگی عمل خواهد کرد، مقامات مربوط به بخش مهاجرت کشور اسرائیل تعیین می‌کنند که متقاضی پناهندگی، پناهندگی اش از کشوراسرائیل مورد پذیرش قرار بگیرد و به ‌طور رسمی موقعیت پناهندگی کسب کند یا اینکه پناهندگی او رد ‌شود،  اگر وضعیت حقوقی پناهجو به اسرائیل منطبق با تعریف پناهنده در کنوانسیون حقوق بشر و سایر قوانین پناهندگی سازمان ملل متحد باشد ممکن است به عنوان پناهنده شناخته شده و موقعیت حقوقی پناهندگی در اسرائیل را کسب کند.
عوامل تقاضای پناهندگی از کشور اسرائیل
عواملی که موجب تقاضای پناهندگی از کشور اسرائیل می‌شوند عبارت هستند از:
- پناهنده سیاسی شامل افرادی که عضویت در احزاب سیاسی دارند و بخاطر فعالیت های سیاسی در تعقیب یا پیگرد سیاسی قرار دارند
- داشتن عقاید دینی و مذهبی متمایز

- تعلقات به گروه‌های مختلف اجتماعی همانند دگرباشان و اقلیت‌های قومی
پناهجو یا متقاضی پناهندگی در اسرائیل به کسی اطلاق می‌شود که در کشور اصلی خودش نسبت به فعالیت‌های عقیدتی، جنس، نژاد، زبان، ملیت، و قوم مورد پیگرد و تعقیب قرار گرفته و یا عملاً در خطر شکنجه، زندان و مرگ قرار داشته باشد.


اگر طبق قوانین پناهندگی سازمان ملل متحد میخواهید از کشور اسرائیل درخواست پناهندگی داشته باشید میتوانید درخواست های خود را با ذکر دلایل پناهندگی و همراه با مدارک مربوطه برای ما ارسال کنید. درخواست های پناهندگی شما از اسرائیل و دلایل شما توسط افسران اداره مهاجرت کشور اسرائیل بررسی خواهند شد و در صورت قبولی در اخذ پناهندگی از کشور اسرائیل، کارهای مربوط به سفر پناهجو به کشور اسرائیل انجام خواهند شد. اتباع کشورهای ایران و تاجیکستان که بخاطر فعالیت های سیاسی، اجتماعی و مذهبی در معرض خطرات جدی قرار گرفته باشند میتوانند درخواست پناهندگی به کشور اسرائیل را داشته باشند، درخواست های این پناهجویان به اسرائیل در اسرع وقت بررسی شده و در صورت تایید شدن در وزارت مهاجرت کشور اسرائیل، پناهجو میتواند پناهندگی کشور اسرائیل را کسب کرده و برای اقامت دائم و کار و زندگی در آزادی و امنیت کامل، به کشور اسرائیل سفر کند.



با احترام کامل به تمام متقاضیان پناهندگی در اسرائیل  که از کشور اسراییل درخواست اعطای پناهندگی دارند، به اطلاع میرساند که شما باید در همان ایمیل اول، کاملا دلایل پناهندگی خود را با مدارک و ادله کامل برای ما اثبات کنید.

اگر در ایمیل های شما دلایل توجیه پذیر مستندی مشاهده نشود، کار مهاجرت و پناهندگی به اسراییل شما ، با پاسخ منفی همراه خواهد شد.

با توجه به درخواست های بسیار بالای دوستان غیر یهودی برای مهاجرت به اسراییل، درخواست پناهندگی در اسراییل و اخذ اقامت و شهروندی و پاسپورت اسراییل، بایستی این نکته را ذکر کنیم که خدمات ما فقط مختص اشخاصی خواهد بود که ورود انها به اسراییل، در جهت منافع کشور قدرتمند اسراییل باشد.
این افراد برای پناهندگی در اسرائیل و قبل از اخذ اجازه ورود به اسراییل، بایستی خود را بصورت کامل برای دولت اسراییل به اثبات برسانند تا زیر چتر حمایتی کشور اسراییل قرار بگیرند. و بایستی از تست ها و مراحل مختلف مهاجرتی با موفقیت کامل عبور کنند تا ویزای مهاجرت به اسراییل را دریافت کنند.

اشخاصی که قصد پناهندگی به اسراییل را ندارند، ولی خواهان همکاری با دولت کشور اسراییل برای موضوعات بسیار مهم هستند، میتوانند با ما مکاتبه داشته باشند و نوع ، نحوه و دلایل همکاری را بصورت کامل توضیح دهند.


انواع پناهندگی در کشور اسرائیل شرط پناهندگی در اسرائیل

پناهندگی سیاسی در اسراییل

پناهندگی مذهبی در اسراییل

پناهندگی اجتماعی در اسراییل

گروه هایی که به حمایت های کشور اسرائیل نیاز دارند.

گروه های شناخته شده ای که برای اهداف مورد حمایت کشور قدرتمند اسراییل ، نیازمند تجهیزات و ادوات مرتبط هستند، میتوانند از طریق ما، تجهیزات و وسایل کاری مورد نیاز خود را دریافت کنند.

نماینده این گروه ها، بایستی در خارج از کشورهای خود حضور داشته باشند تا بتوانند با مامورین ما ملاقات و امورات دریافت ادوات و تجهیزات کاربردی، مورد نیاز خود را انجام دهند.



کسانی که اطلاعات فوق سری بسیار حیاتی و مهم در اختیار دارند
برای اشخاصی که دارای اطلاعات فوق سری بسیار مهم و حیاتی بوده و به این جهت، در مواجه با خطرات جدی باشند، شامل پناهندگی فوری در اسراییل خواهند شد، انهم پس از تایید کامل با ارزش بودن اطلاعات
برای مابقی اشخاصی که دارای اطلاعات فوق سری با درجه ارزشیابی پایین هستند، اطلاعات انهم به میزان ارزش انها، خریداری خواهد شد


جوانانی که میخواهند در قبال دستمزدهای بسیار عالی برای کشور اسرائیل کار کنند و ماموریت های سفارشی انجام دهند و در ازای هر ماموریت موفقیت امیز پاداش های مالی بسیار قابل توجهی دریافت کنند. داوطلبین میتوانند براساس توافق انجام تنها یک ماموریت با آژانس یهود همکاری کنند و پس از اجرای ماموریت های محوله به انها، دستمزد خود را گرفته و در اختیار خود باشند و هیچ اجباری برای پناهندگی به کشور اسرائیل و یا کار دائم وجود ندارد.


داوطلبینی که میخواهند پس از انجام اولین ماموریت، دستمزد خود را گرفته و همچنین قصد ادامه همکاری ها و استخدام دائم در آژانس یهود و کسب شهروندی اسرائیل را داشته باشند میتوانند پس از انجام اولین ماموریت، با پاسپورت اسرائیلی که به انها داده خواهد شد وارد کشور اسرائیل شوند.
پس از انجام اولین ماموریت عادی، برای داوطلبین پاسپورت اسرائیلی  داده خواهد شد تا انها بتوانند بطور رسمی و تحت عنوان کارمند سازمان های دولتی اسرائیلی ، مشغول کار دائمی و رسمی در آژانس یهود، مستقر در تل آویو شوند



اطلاعیه جدید دعوت به همکاری با سازمان های اسرائیلی و موساد

تمامی افراد ایرانی و افغانی که دارای توانایی، شجاعت، جسارت و  انگیزه های لازم برای شرکت در ماموریت های بزرگ سازمانی می باشند، میتوانند با پاسخ به 16 پرسش موجود در سایت، درخواست های آمادگی کامل برای همکاری های گسترده با سازمان های اسرائیلی را ارسال کنند.


ماموریت ها بصورت سازمانی می باشند و بنابراین لطفا افراد سست بنیانی که از روی احساسات فقط تصور میکنند که میتوانند کارهای سازمانی سنگین  و  پیچیده به این مهمی را انجام دهند،  درخواست های بیمورد بی پایه و اساس ارسال نکرده  و وقت ارزشمند ما را بیهوده تلف نکنند.  ما بدنبال مردان فولادین واقعی  که در دنیای واقعی میتوانند  ماموریت های بسیار مهم را به اسانی انجام دهند هستیم و نه غیر.


در زمان اتمام پروژه و در صورت درخواست برای تامین امنیت  ، همکاری کنندگان میتوانند شامل قانون اخذ پناهندگی فوری در اسرائیل شده و بصورت مادام العمری تحت حمایت های دولتی در کشور اسرائیل و با تابعیت و پاسپورت اسرائیل یک زندگی عالی و بسیار خوبی داشته باشند.


تماس با مشاوران ارشد مهاجرتی کشور اسراییل:
برای اتباع کشورهای ایران، افغانستان، پاکستان و تاجیکستان


 با کلیک بر روی این لینک میتوانید وارد صفحه استخدام سازمانی کشور اسرائیل از فارس زبانان شوید 


  استخدام سازمانی کشور اسرائیل


 لینک شانزده پرسش استخدامی  و همکاری با سازمان های اسرائیلی










اخذ اقامت و شهروندی و پاسپورت اسراییل

پناهندگی و شهروندی دایم اسراییل، اعطای پناهندگی اسرائیل

قابل توجه افرادی که قصد مهاجرت و پناهندگی به کشور اسراییل را دارند، به اطلاع این دسته از عزیزان میرسانیم که مهاجرت و اخذ پناهندگی کشور اسراییل برای سه گروه از متقاضیان پناهندگی به اسرائیل شامل نوابغ علمی، متقاضیان انجام ماموریت و استخدام  یا پناهجویان به اسرائیل میباشد

پناهندگی و شهروندی دایم اسراییل
اعطای پناهندگی اسرائیل


پناهندگی در کشوراسرائیل دارای مراحل مختلف مهاجرتی است و تعداد محدودی از متقاضیان مهاجرتی میتوانند موفق به کسب تابعیت اسراییل شوند، زیرا برای کشور اسرائیل ، یک مهاجر بایستی از تمام شرایط مطلوب برای مهاجرت، کار و زندگی در اسراییل برخوردار باشد، تا بتواند در جامعه فوق امن، پیشرفته و ابر قدرتمند اسراییل ، حضوری فعال و بانشاط داشته باشد.


ایرانیانی که تمایل به همکاری با کشور اسراییل در هر زمینه ای را دارند، میتوانند درخواست همکاری ارسال نمایند.


و همراه با درخواست های خود، یک رزومه کامل و دقیق نوشتاری ارسال کنند و توضیح دهند که به چه دلیل میتوانند برای کشور اسراییل سودمند باشند.( رزومه بایستی بصورت نوشتاری باشد و نه بصورت فایل)


به ایمیل هایی که در انها موارد فوق، بصورت کامل مشخص نشده باشد، پاسخی داده نخواهد شد.


 جهت همکاری با کشور اسراییل

دریافت و پاسخگویی به درخواست های همکاری شما به زبان های عبری و یا انگلیسی





 با کلیک بر روی این لینک میتوانید وارد صفحه استخدام سازمانی کشور اسرائیل از فارس زبانان شوید 


  استخدام سازمانی کشور اسرائیل


 لینک شانزده پرسش استخدامی  و همکاری با سازمان های اسرائیلی





مهاجرت به اسرائیل، اخذ پناهندگی از اسرائیل

قابل توجه مخترعین دارای اختراعات و ابداعات پزشکی، مهندسی، دانش فناوری و نواوری های مدرن 
اگر شما محقق، مخترع و یا دانشمند با استعداد ناب هستید، و به دست اوردهای نوینی در زمینه های پزشکی، شیمی ، فیزیک، بیوتکنولوژی، نانوتکنولوژی، رباتیک ، سخت افزار، نرم افزار، هوش مصنوعی، انرژی و  فن اوری های نوین دیگر رسیده اید،  میتوانید درخواست اقامت در اسرائیل را بعنوان پژوهشگر علمی داشته باشید.

ما هیچ علاقه ای به ایده ها، نظریه ها، روش ها، طرح های خام، تئوری و کاغذی، نداشته و نخواهیم داشت مگر طرح های فوق العاده بی نظیر و ناب که برای انهم بایستی در ایمیل های خود بتوانید بصورت کاملا علمی و عملی و کاربردی طرح خود را توجیه نمایید.

قوانین موجود برای کسب اقامت کشور اسراییل بعنوان پژوهشگر علمی:

شما باید دارای حداقل یک اختراع بسیار مهم  (یک وسیله ، دستگاه ، محصول یا فرآیند صنعتی ارزشمند که کاربردهای کاملا واقعی، تجربه شده، تایید شده، ازمایش شده و موفقیت امیز در عرصه فن اوری های نوین) با ثبت بین المللی داشته باشید.

مراحل لازم برای شروع پروسه اخذ اقامت کشور اسراییل برای مخترعین :

1. ابتدا کل اختراع واقعی و موجود خود را به ایمیل ما ارسال و بصورت کامل راجب
اختراع خود ( از هر لحاظ )  توضیحات کاملا واضح و مبسوط را ارائه میدهید.
2. کارشناسان ما اظهارات، ادله و مدارک شما را بررسی میکنند و اگر ان
اختراع برای کشور اسراییل، سودمند شناخته شود، با شما تماس گرفته خواهد شد
3. بایستی در حضور کارشناسان مجرب اسراییلی ، کارایی واقعی محصول خود را، بتواند بصورت کامل اثبات نماید.
4. پس از بررسی ها و نظریه های کارشناسان و اساتید اسراییلی،
وارد مرحله تایید نهایی خواهد شد
5. پس از کسب مجوزهای دولتی ، مخترع میتواند برای ادامه و پیشرفت در فعالیت ها و پژوهش های علمی خود وارد کشور اسرائیل شود.  

اگر طرح و یا
اختراعی دارید، بایستی در همان ایمیل اول طرح و یا محصول خود را با ریز جزییات، ادله و مدارک کافی توجیه نمایید.
تمام موارد ارسالی شما در ایمیل ها توسط کارشناسان خبره، بررسی کامل خواهند شد و فقط تایید مثبت کارشناسان اسراییلی خواهد بود، تا ما به ایمیل شما پاسخ دهیم که طرح شما برای اسراییل کاربردی است، تا به مراحله بعدی اثبات عملی و کاربردی بصورت حضوری در نزد اساتید مرتبط اسراییلی برسید


درخواست منابع مالی، آموزشی و تجهیزاتی
اگر شما دارای طرح های بی نظیر در تمامی انواع زمینه های مختلف با قابلیت اجرایی بسیار سریع و بازدهی عالی در جهت تامین منافع کشور اسرائیل هستید، سازمان های اسراییلی آماده هر نوع سرمایه گذاری های فوری بر روی طرح های شما بدون هیچ محدودیتی و حتی تا میلیون ها دلار می باشد.
توجیه کامل و همه جانبه طرح با ریز جزئیات آن برای دریافت سرمایه، آموزش و یا تجهیزات الزامی است


نوابغ علمی شامل دریافت یک واحد منزل مسکونی در تل آویو به همراه کمک هزینه های مالی لازم برای فرایند توسعه و پیشرفت تحقیقات و فعالیت های علمی در مراکز علمی و تحقیقاتی ابر پیشرفته کشور اسرائیل و حمایت ها و پشتیبانی های  نامحدود و  بی نظیر از طرف دولت اسرائیل مانند کسب فوری تابعیت اسرائیلی و پاسپورت کشور اسرائیل، خواهند شد.

از مخترعین می خواهیم تا برای زندگی بهتر پیشنهاد اقامت در اسرائیل و ادامه تحصیل در کشور اسرائیل را با ارائه سوابق و نوع اختراع را به ایمیل سازمان ارسال کنند از طریق لینک های زیر



متن درخواست های ارسالی به کشور اسرائیل ترجیحا به زبان عبری و یا انگلیسی باشند




 با کلیک بر روی این لینک میتوانید وارد صفحه استخدام سازمانی کشور اسرائیل از فارس زبانان شوید 


  استخدام سازمانی کشور اسرائیل


 لینک شانزده پرسش استخدامی  و همکاری با سازمان های اسرائیلی






کار در اسراییل

کار در اسرائیل

شرایط کار در کشور اسرائیل


دعوت به کار و مشارکت در پروژه های خاص کشور اسراییل


آژانس یهود در نظر دارد جهت تکمیل کادر خود در کشورهای مختلف از افراد توانمند و علاقمند به مشاغل سازمانی دعوت به همکاری نماید

آگهی استخدام گسترده تشکیلاتی سازمانی اسرائیل
بخش سازمانی سرویس جهانی اژانس یهود در نظر دارد کارمندان مورد نیاز خود را از کشورهای ایران، افغانستان و تاجیکستان استخدام ‌نماید. از داوطلبان دعوت می‌شود سوابق کاری و درخواست های خود را به ایمیل سازمان ارسال کنند، محل کار بسته به تشخیص افسران سازمان در اسرائیل و یا کشورهای مختلف دیگر بوده و داوطلبین برگزیده برای مشاغل سازمانی بطور دائم برای کشور اسرائیل مشغول به کار خواهد شد.


استخدام در سازمان موساد

سازمان موساد برای تکمیل کادرهای خود در کشورهای مختلف از علاقمندان واجد شرایط دعوت به همکاری می کند
سازمان استخدام کننده: موساد
محل آموزش : پایگاه های آموزشی موساد در اسرائیل
برای پذیرش جهت کار در سازمان موساد و برای کشور اسرائیل دارا بودن شرایط زیر الزامی است:
1. اکتیو و بسیار پر انرژی 2. دارای روحیه کار تیمی  3. دارای شخصیت بسیار دلیر و بسیار منضبط 4. دارای روحیه و نگرش بشدت مثبت  5. سلامت کامل روحی و جسمی  6. خلاق و  پیشرفت کننده  7. دارای افکار مدرن 8 . فرد بایستی بتواند از هر لحاظ خود را سزاوار داشتن این درجه بالا در قدرتمندترین سازمان جهانی و کارآمد برای جامعه اسرائیل نشان دهد.
استخدام در موساد فقط از بین داوطلبینی انجام خواهد شد که در عمل ( و نه در حد حرف ) دارای قابلیت و توانایی های بی نظیر برای انجام وظایف در دومین سازمان ابر قدرتمند جهان باشند.
از تمامی داوطلبین تست های مختلفی قبل از عضویت رسمی و استخدام بعمل خواهد آمد و فقط افراد برتر و برگزیدگان نهایی به اسرائیل منتقل خواهند شد

اعطای شهروندی و تابعیت اسرائیل به نفرات برگزیده برتر

اگر تمامی شرایط عمومی استخدام را دارا هستید و باور دارید که توانایی انگیزه و جسارت کار در بالاترین سطوح سازمان های اسراییلی که در دنیا جزء دومین کشور برتر در این زمینه است را دارید هم اکنون با ما تماس بگیرید.

✡✡استخدام در سازمان های اسرائیلی فقط از بین داوطلبینی صورت خواهد پذیرفت که بی نهایت عملگرا ، سازنده و دارای قدرت اراده بسیار بالایی باشند، جوانانی که اراده اهنین پیوستن ناگسستنی به اسرائیل در تمام وجود و اندیشه و کردارشان نمایان باشد.




استخدام دانشمندان علم ژنتیک - ویرایش ژنتیک، با عالی ترین شرایط و در فوق پیشرفته ترین مراکز تحقیقاتی علوم ژنتیک در اسرائیل 

استخدام و کار در سازمان های اسرائیلی: شامل نوابغ علمی، دانشمندان، محققان ، پژوهشگران و متخصصین فناوری های نوین، افراد متخصص و با استعدادهای عالی در زمینه های مختلف کاربردی



از تمامی نخبگان علمی، فعالان اقتصادی، برنامه نویسان حرفه ای، جهت همکاری با کشور اسراییل،

با شرایط فوق عالی و بی نظیر ، دعوت به همکاری میشوند.


استخدام گزارشگر برای خبرگزاریهای اسراییل با حقوق و شرایط عالی


پرداخت مبالغ بالای 1000000 دلار برای هر پروژه




دعوت به همکاری و استخدام در سازمان های دولتی کشور اسرائیل

از افرادی که دارای مهارت، تخصص و  توانایی های لازم  در امر دریانوردی و هدایت انواع کشتی ها میباشند ( افراد استخدام شده مفتخر به کسب تابعیت دائم اسرائیلی و پاسپورت کشور اسرائیل شده به همراه یک واحد منزل مسکونی در تل اویو با حقوق و شرایط بسیار عالی کار و زندگی در کشور اسرائیل)

استخدام و کار در اسرائیل

دعوت به همکاری و استخدام در سازمان های اسرائیلی

دعوت به همکاری از دارندگان دکترای حرفه ای و فوق تخصصی داروسازی و شیمی جهت کار در مراکز ابر پیشرفته تحقیقاتی و پژوهشی داروسازی در اسرائیل


استخدام فوری دانشمندان حوزه کامپيوتر و الکترونیک،
برنامه نويس ابر حرفه ای، مهندسين نرم افزار و سخت افزار جهت کار در اسرائیل

دعوت به همکاری از خلبانان جت های جنگی و کاپیتان کشتی های عظیم باری و نفتی



استخدام نوابغ شیمی، فیزیک و ریاضی با شرایط فوق عالی کار در اسراییل

اگر تخصص های ویژه ای در هر  کار خاص دارید میتوانید با ارسال رزومه خود بصورت نوشتاری و توضیحات کامل در مورد توانایی های خود، درخواست همکاری برای کشور اسراییل داشته باشید.


مترجم رسمی
افرادی که تسلط کامل ( خواندن، نوشتن، شنیدن و صحبت کردن ) به هر دو زبانهای عبری و انگلیسی را دارند ،  برای ترجمه همزمان "شفاهی ، کتبی" از مهاجرین و پناهندگان ایرانی، افغانی و تاجیک در محل سفارت ها و کنسولی های اسرائیل و یا سایر نهادها و سازمان های اسرائیلی





اطلاعات بیشتر جهت همکاری در کشوراسراییل:


 با کلیک بر روی این لینک میتوانید وارد صفحه استخدام سازمانی کشور اسرائیل از فارس زبانان شوید 


  استخدام سازمانی کشور اسرائیل


 لینک شانزده پرسش استخدامی  و همکاری با سازمان های اسرائیلی




کار و زندگی در اسراییل شرایط زندگی در اسرائیل

استخدام رسمی جهت کار و زندگی در کشور اسراییل

زندگی ایرانیان در اسرائیل و شرایط زندگی در اسرائیل

شرایط لازم جهت مهاجرت، پناهندگی، اقامت دایم، تحصیل، کار و زندگی در اسرائیل

کشور اسراییل، به جهت توسعه واحد های خود، اقدام به جذب نیروی کار در قسمت های مختلف سازمانی نموده است. از این رو، علاقمندان به فعالیت در سازمان های اسراییل می توانند تمایل خود را برای تصدی این سمت ها اعلام نمایند.  فرد متقاضی در صورت استخدام شدن دارای حقوق بسیار عالی می باشد و از مسکن و پاسپورت اسراییل نیز برخوردار خواهد بود

در سال جدید واحد مهاجرت و پناهندگی اسراییل اقدام به پذیرش و مهاجرت دایم به اسراییل خواهد داشت.
کار برای کشور اسراییل خواهد بود، خانم ها و آقایانی که استخدام دولت اسراییل شوند مزایای بیشماری از قبیل صدور پاسپورت و شهروندی اسراییل، حقوق بسیار عالی، مسکن، تحصیلات رایگان دانشگاهی، سفرهای کاری و تفریحی به کشورهای اروپایی و امریکا تعلق خواهد گرفت.
سازمان استخدام کننده: اداره مهاجرت اسراییل
محل کار: اسراییل، کشورهای اروپایی، امریکا، کانادا و سایر کشورهای دیگر
متقاضیان بایستی یا در خارج از ایران حضور داشته باشند و یا اگر در ایران زندگی می کنند، توان خروج از ایران را در هر زمانی داشته باشند.



اگر توانایی های لازم  برای مهاجرت و کار برای کشور اسراییل را در خود سراغ دارید


 تقاضانامه خود را جهت کار و شهروندی اسراییل ارسال نمایید

 
استخدام و مهاجرت به اسراییل
مهاجرت و پناهندگی به کشور اسراییل

 با کلیک بر روی این لینک میتوانید وارد صفحه استخدام سازمانی کشور اسرائیل از فارس زبانان شوید 


  استخدام سازمانی کشور اسرائیل


 لینک شانزده پرسش استخدامی  و همکاری با سازمان های اسرائیلی