دعوت به همکاری با سازمان های کشور اسرائیل

استخدام و کار برای سازمان های دولتی اسرائیل، استخدام و کار در موساد، عضویت در موساد

شرایط زندگی نتیجه اراده فرد است. آیا در پی تغییرات مثبت در زندگی تان هستید؟ آیا می خواهید برای کشور اسرائیل کار کنید؟   این پیامی از س...

پذیرش پناهجویان در کشور اسرائیل

اعطای پناهندگی اسرائیل به اساتید دانشگاه ها ، ورزشکاران دارای مدال طلای جهانی و هنرمندان

دولت اسرائیل بر اساس گزارش سالانه سازمان عفو بین‌الملل درباره نقض گسترده حقوق بشر در ایران برای تغییر دین دهندگان، فعالان سیاسی و دگرباشان ایرانی، بنا دارد مطابق کنوانسیون مربوط به وضعیت پناهندگان سازمان ملل متحد به تمامی پناهجویان قبول شده ایرانی ، پناهندگی اسرائیل را اعطا نماید.  ویزای اسرائیل برای شخص پناهجو برای مهاجرت به کشور اسرائیل صادر خواهد شد.
دولت اسرائیل در حال اجرای سیاست‌هایی است که امکان زندگی در کشور اسرائیل را برای بعضی از افراد خارجی تسهیل سازد. کشور اسرائیل قصد دارد با این سیاست‌ها به اتباع دیگر کشورها که در زمینه‌های علمی، غیر علمی،  بازرگانی و سرمایه داری  سطح بالایی دارند، اقامت دهد.

سازمان های اسرائیلی حمایت های همه جانبه و بی نظیری از هم پیمانان اسرائیل خواهند داشت و بر این اساس افراد قدرتمندی که بعنوان لیدر گروه های شناخته شده فعالیت دارند میتوانند برای دریافت همه نوع پشتیبانی های لازم، با ما در ارتباط باشند، تمامی مراحل ابر حرفه ای اموزش ها و دریافت تمامی تجهیزات برای این گروه از هم پیمانان در پایگاه های اسرائیل انجام خواهد شد به همراه پشتیبانی های مالی صدها میلیون دلاری


دولت اسراییل در جهت تکمیل کادر کارمندان خود تعدادی کارمند اقا و خانم با شرایط  زیر جهت کار اداری و سازمانی استخدام می نماید.
دعوت به همکاری جهت کار سازمانی برای کشور اسرائیل

استخدام در سازمان های قدرتمند اسرائیلی

 دومین سازمان کشوری قدرتمند جهان از میان بهترین ها

کار بصورت سازمانی و برای دولت اسراییل خواهد بود و استخدام شدگان نهایی از مزایای بیشماری برخوردار خواهند شد از قبیل: دریافت پاسپورت اسراییل، حقوق سازمانی بسیار عالی، منزل مسکونی با تمام امکانات در تل آویو برای کارکنان سازمان
کشور اسراییل در یک اقدام ویژه برای داوطلبین کار و مهاجرت به اسرائیل که بنابر خواسته های متقاضیان کار و مهاجرت برای کشور اسراییل فراهم شده است، شرایطی را فراهم میکند تا این دسته از عزیزان بتوانند برای کار و مهاجرت دائم به کشور اسراییل بنابر توانایی ها و تخصص های خود اقدام کنند.  با  توجه به  نظرات و تشخیص کارشناسان توسعه نیروی انسانی اسرائیل افراد شایسته استخدام خواهند شد. افراد برتر مفتخر به استخدام دایم در سازمان های اسرائیلی بعنوان یک شهروند اسرائیلی با حقوق و مزایای بسیار عالی خواهند شد.

متقاضیان استخدام در واحد های نظامی، نیز میتوانند با ارسال رزومه خود بصورت نوشتاری درخواست های خود را برای استخدام و کار برای کشور اسرائیل با واحد تامین نیروی انسانی کشور اسرائیل مطرح نمایند.

حتما در ایمیل های ارسالی خود برای پناهندگی از اسرائیل  نوع درخواست خود (همکاری، استخدام شدن و انجام ماموریت و کار برای دولت اسرائیل و یا درخواست پناهندگی ) را مشخص کنید.
کسانی که میخواهند برای کشور اسرائیل کار کنند با مشخص کردن تمام 16 موردی که برای ثبت درخواست استخدام برای کشور اسراییل گفته شده ایمیل های خود را ارسال کنند.






با کلیک بر روی این لینک میتوانید وارد صفحه استخدام سازمانی کشور اسرائیل از فارس زبانان شوید

لینک شانزده پرسش استخدامی  و همکاری با سازمان های اسرائیلی